Wymagania na stanowisku specjalista ds. reklamy

Obecne firmy w Polsce mają jeden określony wzór struktury. W każdej firmie ktoś musi się zajmować biurem, ktoś jest odpowiedzialny za produkcję, jest osoba zajmująca się księgowością i wreszcie musi być pracownik zajmujący się reklamą. To kilka pozycji, które prawie zawsze muszą wystąpić w firmie, choć czasami zdarza się, że jeden pracownik zakresem obowiązków przypomina obsługę trzech stanowisk. Jednak wśród tych kilku podstawowych stanowisk ogromną rolę spełnia pracownik do spraw reklamy. Dlaczego? Ponieważ bez niego nie byłoby sensu produkować. To on zajmując się całym działem reklamy musi opiekować się klientami, kierować ustaleniami z grafikami, opiekować wdrażaniem kampanii reklamowych i oczywiście cały czas być na bieżąco z nowymi trendami. Jaka więc powinna być osoba, która ubiega się o to stanowisko? Przede wszystkim musi ją wyróżniać operatywność i komunikatywność. Nadzorując pracę tak wielkiego działu i opiekując się klientami bez tych cech, nie byłaby sobie w stanie poradzić. Co jeszcze? Na pewno potrzebuje umiejętności graficznych i zmysłu artystycznego, oraz odpowiednich umiejętności językowych, by koordynować tworzenie reklam i strony internetowej. Ten zawód wymaga jeszcze jednej ważnej umiejętności; osoba, która zaczyna pracę jako specjalista ds. reklamy nie obejdzie się bez znajomości języka angielskiego. Czy więc jest to to łatwy zawód?