W jaki sposób zarządzać firmą?
Wdrażanie polityki i strategii zarządzania obejmuje kilka ważnych kroków. Uwzględnienie ich w znacznej mierze wpływa na stopień skomplikowania, z którym wiąże się zakładanie i prowadzenie firmy. Wszystkie zasady i strategie muszą być przedyskutowane przez wszystkich przedstawicieli kadry kierowniczej i działów w przedsiębiorstwie. Menedżerowie muszą zrozumieć, gdzie i jak mogą realizować swoje polityki i strategie, w przeciwnym wypadku firma naraża się na zgubne w skutkach niedopowiedzenia. Plan działania związanego z zarządzaniem musi być opracowany dla każdego działu osobno, ale wspólnie tworzyć spójną całość. Raz przyjęte polityki i strategie muszą być regularnie stosowane i przyjęte za integralną część przedsiębiorstwa. Zakładanie i prowadzenie firmy to także opracowanie działań w przypadku sytuacji kryzysowej, na którą należy odpowiednio się przygotować. Plany awaryjne muszą być przygotowane na wypadek zmian na rynku, niezależnych do końca od wewnętrznej kondycji przedsiębiorstwa. Menedżerowie najwyższego szczebla powinni przeprowadzać regularne oceny postępów. Misje, cele, mocne i słabe strony każdego działu muszą być analizowane w celu określenia ich roli w realizacji misji całego biznesu. Dział planowania musi być natomiast utworzony w celu zapewnienia, że wszystkie zakładane cele są zgodne ze sobą .