Podstawy marketingu online

Podstawy marketingu online

Z prowadzeniem interesów w sieci nieustannie związane jest pojęcie marketingu online. Bo reklama w internecie działa zupełnie inaczej. W ten sposób, w który widzimy reklamy na innych stronach, musimy reklamować się sami. I chociaż ta myśl odrzuca, bo przecież denerwują reklamy wyskakujące znienacka na prawie wszystkich stronach, to jednak poddajemy się temu, chcąc jak najlepiej dla własnego biznesu. Co oczywiście, jest logiczne? Jednak podstawy marketingu online trzeba posiadać, żeby móc w ogóle myśleć o biznesie w internecie. Przede wszystkim w internecie nie za każdą reklamę trzeba płacić. Większość odbywa się w tzw. barterze, czyli wymiana. Ja ci dam coś, a ty za to możesz dać mi coś innego i wszyscy jesteśmy zadowoleni z takiego rozwiązania. Reklama poszła, zadziałało, mamy klientów. Szczególnie, kiedy konkurencja jest duża, trzeba pomyśleć, że to jedyne, co nam zostało. Nachalna, nawet dosyć agresywna reklama, ale taka, która zagwarantuje nam pewne efekty. Warto postawić na dobrą, rozbudowaną stronę internetową z grafiką, ale zaprojektowaną, a niewykupioną z banku tła i na ciekawe hasła. Może jakieś filmiki na YouTube, które będą miały na celu reklamowanie biznesu? Wiele firm internetowych właśnie w taki sposób doszło do pozycji lidera na rynki i dzisiaj ma właśnie taki, a nie inny start.

[Głosów:2    Średnia:5/5]

Comments

comments