Nowi klienci prosto z internetu

Nowi klienci prosto z internetu

Trudno sobie w dzisiejszych czasach wyobrazić działalność jakiejkolwiek firmy z dowolnej branży, która chociaż części swoich działań reklamowych i sprzedażowych nie prowadziłaby za pomocą sieci internetowej, kierując swoją ofertę przede wszystkim do użytkowników internetu. Można nawet bez zbytniej przesady zaryzykować stwierdzenie, że firma nieobecna w internecie tak naprawdę nie istnieje, a przynajmniej działa na pół gwizdka. Wiele sklepów, producentów i firm świadczących rozmaite usługi postawiło nawet wyłącznie na biznes internetowy, wychodząc z założenia, że jest to obecnie najbardziej efektywna i związana z największymi oszczędnościami forma działalności. Jednakże oszczędność związana z brakiem stacjonarnego biura, koniecznością wynajmowania pomieszczeń do prowadzenia biznesu i zatrudnianiem pracowników, to nie jedyna korzyść płynąca ze skoncentrowania się na biznesie sieciowym. To także, o ile nie przede wszystkim, niepowtarzalna możliwość zdobycia zupełnie innych i nowych klientów, którzy w inny sposób nie tylko nie trafiliby do sklepu, ale nawet nie dowiedzieliby się o jego istnieniu. To zupełnie inna grupa docelowa niż klienci, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne. Nowi klienci internetowi mogą nawet mieszkać tysiące kilometrów dalej, a i tak dokonywać zakupów w tym sklepie.

[Głosów:2    Średnia:4/5]

Comments

comments