Magiczne słowa: promocja i obniżka

Magiczne słowa: promocja i obniżka

Słowo promocja, bonus, kupon rabatowy wciąż mają magiczny wydźwięk w uszach konsumentów, więc prowadząc e-biznes trzeba o tym pamiętać. Czasami nawet w stacjonarnych sklepach organizuje się systematycznie jakąś atrakcyjna akcje promocyjną, bo wiadomo, że informacja o obniżkach wywieszona przed wejściem do sklepu i napisana widocznymi, kolorowymi literami na pewno zwabi wiele zainteresowanych niższymi cenami osób. A kliknąć w baner internetowy z informacja o aktualnej promocji w sklepie internetowym jest przecież jeszcze łatwiej. Dlatego tak ważne jest z punktu widzenia właściciela internetowego biznesu umieszczanie atrakcyjnych pod względem wizualnym i rzucających się w oczy banerów na popularnych stronach internetowych i na portalach społecznościowych. W taka kampanię zawsze warto zainwestować, bo jej koszt (często można liczyć na formę rozliczenia za kliknięcie w baner przekierowujący na stronę firmową, a nie za samo jego wyświetlenie, co jest znacznie korzystniejszym rozwiązaniem z punktu widzenia zleceniodawcy). Wiadomo za to na pewno, że na takim banerze poza atrakcyjną grafiką musi się znaleźć słowo o promocji, gdyż w ten sposób można najszybciej i najskuteczniej przyciągnąć wzrok internetów. Magia niskich cen w internecie nic nie straciła ze swojej przyciągającej klientów mocy.

[Głosów:2    Średnia:4.5/5]

Comments

comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *