Lojalność w biznesie

Lojalność w biznesie

Bardzo dużo polskich firm prowadzi programy lojalnościowe dla partnerów i kontrahentów. Taka lojalność w biznesie jest w cenie, bowiem utrzymanie dobrych relacji między partnerami biznesowymi może przysporzyć wiele korzyści. Przedsiębiorstwa wydaja coraz więcej pieniędzy na prowadzenie programów motywacyjnych dla partnerów biznesowych. Rynek biznes to biznes (B2B) rozwija się niesamowicie. Nawet powszechnie panujące nastroje związane z długotrwałym kryzysem gospodarczym jedynie w niewielkim stopniu wpłynęły na zmniejszenie zainteresowania programami partnerskimi w firmach. Badania rynku w tym zakresie wykazują nieustanna organizację programów lojalnościowych. Spora część przedsiębiorców, która do tej pory jeszcze nie korzystała z programów lojalnościowych zastanawia się nad ich wdrożeniem. Programy lojalnościowe to działania firmy skierowane bezpośrednio do klienta bez udziału w ich promocji pośredników tj. bez udziału mediów i reklamy powszechnej. Programy lojalnościowe to głównie oferowanie przez firmy wszelakiego rodzaju kart, kuponów i rabatów. Karty przedpłacone i kupony premiowe są częstym upominkiem dla pracowników, podobnie jak bony. Ciekawy pomyl na nagrody dla swoich klientów plus dobra weryfikacja grupy klientów i ich potrzeb to gwarancja sukcesu w zakresie dobrego programu lojalnościowego. Bony świąteczne, kart klienckie itp. kupony do realizacji są bardzo dobrze odbierane przez społeczeństwo.

[Głosów:2    Średnia:4.5/5]

Comments

comments