Filozofia CRM a prowadzenie biznesu

Filozofia CRM a prowadzenie biznesu

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) to model zarządzania firmą w odniesieniu do obecnych i potencjalnych klientów. Filozofia CRM polega na wykorzystaniu technologii do organizowania, automatyzacji i synchronizacji sprzedaży, marketingu, obsługi klienta oraz wsparcia technicznego. Zakładanie i prowadzenie firmy w oparciu o filozofię zarządzania relacjami z klientem ma na celu utrzymanie lojalnych klientów, którzy wielokrotnie dokonują zakupów produktów lub usług i rekomendują markę jako sprawdzone, dbające o nabywcę, przedsiębiorstwo. Sales Force Automation (SFA) to element sytemu CRM, służący usprawnieni procesu sprzedaży. Rdzeń SFA jest system zarządzania kontakt do śledzenia i rejestrowania każdego etapu w procesie sprzedaży dla każdego potencjalnego klienta, od pierwszego kontaktu do ostatecznej finalizacji transakcji. Wiele aplikacji SFA umożliwia wgląd w szanse i prognozy sprzedaży oraz automatyzację przepływu pracy. Systemy CRM służące zarządzaniu kampaniami marketingowymi, pomagają w działaniu poprzez wiele kanałów, takich jak e-maile, wyszukiwarki, social media, telefony i spotkania bezpośrednie. Zakładanie i prowadzenie firmy przy użyciu CRM marketingowego znacznie przyspiesza proces promocji marki i oferty na rynku B2B oraz B2C. Systemy CRM umożliwiają śledzenie kliknięć, odpowiedzi i okazji sprzedaży.

[Głosów:2    Średnia:4/5]

Comments

comments