Ekspres w firmie

Ekspres w firmie

Niedawno w Internecie krążył zabawny obrazek z ludźmi słaniającymi się na nogach, niechętnymi do wszelkich działań i zupełnie zniechęconymi do życia. Podpis głosił, że to ilustracja poranka w biurze, w którym właśnie zepsuł się ekspres do kawy. To mocne przejaskrawienie przedstawionej sytuacji uświadamia jednak, jak ważne dla motywacji pracowników może być tak z pozoru drobne udogodnienie, jakim jest ekspres do kawy. Faktycznie istnieją przecież ludzie, którzy są w stanie pracować tylko przy kubku aromatycznego napoju. Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą, która polega na przykład na pracy biurowej i projektowej wielu osób na małej przestrzeni, powinien się zastanowić, czy taka inwestycja mu się opłaca. Jeśli jego pracownicy są naprawdę zdyscyplinowani i na pewno nie będą spędzać całej dniówki na plotkowaniu przy ekspresie, a tylko zrobią sobie cappuccino i ze zdwojoną energią wrócą do obowiązków, to może warto im dać taką radość. Jeśli jednak szefowi wydaje się, że ekspres wpłynie tylko na rozprężenie solidności pracowników i doprowadzi do bezproduktywnych rozmów, to lepiej nie dać się skusić nawet pod wpływem sugestywnego obrazka, który zrobił karierę na portalach społecznościowych. Pracownicy mogą przecież pić upragnioną kawę w domu albo parzyć sobie w pracy rozpuszczalną.

[Głosów:2    Średnia:4/5]

Comments

comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *