Dobry pomysł może się pojawić w dowolnym momencie

Czasami podczas przeglądania zasobów internetu można odnieść wrażenie, że wszystkie dobre pomysły na udany e-biznes już zostały wymyślone i zrealizowane. Co jeszcze można by wymyślić? Jakim kreatywnym pomysłem zaskoczyć użytkowników sieci? Jaką funkcjonalność im zaproponować, żeby zrobiła taką furorę jak chociażby niektóre z popularnych i święcących triumfy portali społecznościowych? Może nowy sposób komunikowania się ze znajomymi? Albo absolutnie innowacyjny sposób porządkowania i prezentowania zdjęć w galeriach? Zadanie jest o tyle trudne, że wymaga niesamowitej kreatywności. Na pozór wydaje się bowiem, że wszystko, czego potrzeba, już jest. Jednak prawdopodobnie takie samo wrażenie towarzyszyło w jakimś momencie tym, którzy stworzyli pomysł na pocztę elektroniczną czy czat. Czasami najlepsze idee na internetowy biznes pojawiają się zupełnie przypadkowo w chwilach zupełnie nie związanych z siedzeniem przed ekranem komputera. Wielu geniuszy czasami wspominało nawet o zjawisku takiego przebłysku genialnej intuicji, który dopadł ich w niespodziewanym momencie. Jeśli ktoś jest odpowiednio mocno zdeterminowany i poszerza swoją wiedzę na temat zasad funkcjonowania internetu i potrzeb jego użytkowników, na pewno wcześniej czy później wpadnie na jakiś zupełnie nowatorski pomysł biznesowy.