CRM dla branż i działów

CRM dla branż i działów

CRM może być używany do tworzenia, przypisywania i zarządzania wnioskami i formularzami wypełnianymi online przez respondentów, z których korzysta na przykład dział obsługi klienta. Oprogramowanie CRM może być również wykorzystywane do identyfikacji i nagradzania lojalnych klientów przez wyznaczony okres czasu. Zakładanie i prowadzenie firmy w oparciu o możliwości systemu CRM to duże ułatwienie w zarządzaniu biznesem, choć nie wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z korzyści wdrożenia takiego systemu. W Polsce jedynie kilkanaście procent firm zdecydowało się na implementację. Dla małych firm CRM może po prostu składać się z modułów do gromadzenia i zarządzania kontaktami, który integruje e-maile, dokumenty, miejsca pracy, faksy i harmonogram dla poszczególnych kont użytkowników. CRM dla określonych branż, takich jak finanse lub produkcja, są często wyposażone w funkcjonalności takie jak zarządzanie zdarzeniami i ich śledzenie, windykacja czy przypomnienia o zbliżających się terminach. Zakładanie i prowadzenie firmy w social media to nowoczesna forma budowania relacji z klientem. Niektóre systemy CRM koordynują wpisy pojawiające się w serwisach społecznościowych, takich jak Twitter, LinkedIn, Facebook i Google Plus, by następnie konwertować je automatycznie na okazje sprzedaży.

[Głosów:2    Średnia:4.5/5]

Comments

comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *